PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Monday, January 3, 2011

NO ENTRY …

Hehehehe tak dak kaitan pun ..

3 … 4 hari ni tak sempat nak buat entry

mood update terbang … hilang .

Ni pun …. mood masih dalam udara kelembapan .

Mungkin ….. dah sekolah …

Tapi … sepanjang musim bermenung … terdapat beberapa peristiwa yang CA lalui …

AISYAH BIRTHDAY

31 Disember  …… Aisyah dah genap usianya 2 tahun. Keletahnya pun semakin menjadi-jadi. Seperti biasa …. tiada  celebration yang grand-grand sebab kami dah tahu malam nanti satu donia akan celebrate besar-besaran …

Sekadar sebiji Chocolate Moist Cake yang ditempah last minit kat Kak Bibah (my sifu kek) . Thank Kak … sudi buat , walaupun last minit. Itu pun kek tu terlupa diambil ….. sampai ditelefon hahahaha … lawak betul .

P1020707

Tak sempat dipotong …. birthday girl dah uli kek ni …. tapi sempat diselamatkan sebelum berubah menjadi cokodok. heheheh Tulisannya “HAppy 2nd Birthday , Aisyah “.

P1020715

Lihat betapa terujanya … Birthday Girl ….

P1020720 

Pada petang tu juga riuh dengan kehadiran Pak Ngah and family (abang baba) .

 

ARIFF  & ASHRAFF DAH SEKOLAH

Pada hari ni juga , Ariff dah masuk tahun 1 dan Ashraff dah ikut CA ke Pra sekolah di sekolah CA . Tapi yang lawaknya …… CA lupa kata orentasi Pra pun pada hari yang sama . Sedang 3 hari aku gi meeting ….. haram depa ni tak bagitau …. hampas betol ….

P1020612

Muka tension kena bangun pagi ….

P1020640

Buat muka boring pepagi buta …..

P1020688

Necktie dah tak ropa tieee dah  …..

Itulah peristiwa di hari terakhir 2010 . Malam tu kami punya beria nak tengok bunga apa. Tetiba bari sedar diri …. Baba kerja shift malam . Menunaikan kehendak anak-anak CA dengan berpakaian kain batik bawalah juga tengok bunga api …… takat belakang dewan ja. Tak sanggup mak … nak gi redah kesesakan  …..

Nampaklah juga … bunga api tu dari kejauhan …. Janji bunga api ……

Ok ….. tak bestkan entry kali ni ……. macam kopi tak dak gula …..

sedih laa….. dah tua ni ……

Ok …. SELAMAT TAHUN BARU 2011  ……

0 comments: