PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Tuesday, January 4, 2011

TENANG ….

 

Tempat : masih di sekolah  … ngadap keja yang belum habis…. apa lagi update Blog Rasmi Sekolah laaa…… Itukan periuk nasi ….. Dah siap ….. tidak kutinggalkan blog merapu dana ku …

Aktiviti  Sampingan : Sedang mendengar suria FM ..

Topik Petang ini : Kalau Anda diberi peluang untuk berniaga  …

Haaaa …. amacam kalau diberi peluang . Kalau kooo bagi duit modal semua . Mau macam2 aku nak meniaga. Bukak Kedai runcit , kedai kek , super market …. buka kilang keta , kilang helikopter …Aku nak jadi CEO ja….. ko orang la yang buat kejaa… ….. kira boleh teng SM Nasa udah laaa… …. ( aku baru tengok gambaq kawin dia malam tadi …… ) waaaaaa …… menciiii ……

Aku kawin dulu …

make up pun senirik …….

Baju … tukang jahit sebelah umah …….

hahaha …. dah dah merapu ….. kooo tu cikgu cabuk jeee….. (kena sedorrr diri ) kuang kuang kuang …

P1020730

Muka-muka tension… kena datang sekolah … heheheeh …

Hari pertama sekolah  … aku dah jadi mak rimau …

Situasi …. dalam kelas darjah 2

Pukul : 9.15 am

Pelajaran :  CA la cikgunya

Masuk kelas dengan selamba , walaupun cikgu ada kat dalam belum keluar …

“akak ….. ada budak nagis dari pagi tadi ….. dah buat macam2 dah tak berjaya gak . Cikgu sebelum ni puntak leh gak “

“mana?” aku la tanya

“tu “ cikgu lelaki yang hansem tak hansem tu tunjuk ke bawah meja . Budak perempuan tu nangis siap peluk2 kaki meja .

“okehhhh …  “ keluarlah  si cikgu tadi ….

“ Bangunnn ….. ko nak peluk kaki meja tu , ka ko nak duduk kat kerusi ? Kejab lagi cikgu hawing meja tu ngan engkau ke bawah ,  mauuuuuu. Jatuh kat bawah jadi macam ciokodok … Bijik mata keluar … kepala pecah …. mau  “ sambil cekak pinggang … kekonon nak tunjuk garang laa….. Kalau dia bantai merennghah  lagi kuat , apa aku nak buat …

Sekali dia bangun dan duduk kat  kerusi ….. haaaaa….. takutttttt ……

Berjaya juga ……. kena kelentonglah budak tu …

Ahhhhh … aku ni garang kaaaaaa ….. Si Ariff tak takut punnn …. Waaaaaaa …

tension tension …..

0 comments: