PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Monday, December 13, 2010

Ruang Waktu

Aku sendirian …..di sini

menyelak-nyelak halaman …

sambil jemari memetik lantai keyboard …

bukan meniru ….

malahan tidak sesekali memplagiat …

sekadar mencari idea

menambah kata dalam bahasa

Aku …. berhenti seketika ..

memerhati keliling …

kosong ….

rak rak buku ….. dan hanya seorang insan di hujung sana …

Tiba…. roma ku berdiri ….

Kucapai kunci kereta ……

ku….. kendong laptopku ….

Aku perlu pulang ….. maghrib sudah menjelma…

Panggillan Allah itu paling utama ….

Wasallam …….. aku berdiri dan berjalan menuju destinasi ..

Parking kereta ..

0 comments: