PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Tuesday, June 19, 2012

BINGKA AMBON ZULAIKA

 

DSC00178

DSC00180

Dulu besar …sekarang dah kecik skit ..

Dulu wangi sangat2 …. sekarang kureeengggg …

Dulu … mimpi2 kesedapannya …sekarang mcm kurang umphhh

.

.

.

Tapi …syukur .. 

Orang kasi …….

rezeeekiiiii ……..

Alhamdulillah ……

4 comments:

Queenie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dear..hati2 ngan bingka ambon dr seberang tu ya, ada yg dtg dari tempat2 tertentu yg tidak halal tp akak dah lupa yg dari mana. cer semak kat google...

maaf bawa berita kurang enak ini...

Queenie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

oops CA, bingka ambon Z ni dari Malaysia ya? mungkin takder hal kot...

Chik Att said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Queenie

Kak ... Bingka Ambon Zulaikha dr Medan ni yang sah halal . Buatan Hjh Mariani. saya sendiri pun dah sampai ke kedainya. Hanya bingka Ambon ini saja yang saya beli bila di sana . Yang lain tu...ampun..... nama saja Melayu...tapi yang membuatnya cha ya nun alif .

gadisBunga™ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sedangkan bedak faveret saya sejak 2 tahun lepas pun dah ditukar formulasi dan jadi tak best!

errr..kaitan? heheh~