PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Friday, June 22, 2012

AIRRRRRR …

 

Apa komen doktor kita ..

betul ke…..

CA nak amal ni … mana nak tau kot boleh kurus

2 comments:

Unaizah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Saya memang dok amal 3 drpd 4 amalan tu :-)

Queenie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul tu cikgu, bumi kita ni pun dikelilingi oleh 75% air utk balance kannya kan? itu gambaran awal yg Allah tunjukkan (setiap yg diciptaNya tidak sia2 utk mereka yg mahu berfikir) air ialah penawar tubuh yg paling murah dan mudah, tak perlu nak telan pelbagai vitamin atau supplement lagi yg bukan murah pun harganya..

akak percvaya sbb akak pun dah amalkannya. tp setengah dari kita suka beri pelbagai alasan antarnya tak kausa nak kencing selalu, kencing bertujuan membuang air yg berlebihan dlm tubuh dan membuang toksik dlm badan, bukannya Allah ajdikan rasa nak kencing tu sia2..

tp sebaiknya pi jumpa pihak berkaitan kesihatan dulu, amik berat badan dan ketinggian, check kolesterol then bariulah dptkan jumlah sebenar air yg perlu utk tubuh badan kita, jgn main minum sebarangan utk mengelakkan kita lakukan sesuatu yg melampaui kesederhanaan dan keperluan, dikhuatiri mudharat pulak...nice entri.