PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Tuesday, March 30, 2010

KL PART II

Esoknya aku , kak dan adik  pergi ke sini …..

DSC07083

Menghadiri RX Basic  Seminar …………….. kursus yang perlu dihadiri oleh mobile stokist dan stokist , tetapi terbuka kepada sesiapa yang nak mengikutinya. Disini penerangan tentang produk diberi secara detail dan sebarang persoalan dapat diajukan dan mendapat jawapan yang segera. Tapi yang sedihnya …. Dr Nordin tak ada. Dia menunaikan umrah …….

DSC07072 DSC07074

Penerangan dari All the Trainer ….. memang best dan tidak membosankan. Tahniah for the WWN team.

Hampir jam 7 petang abih … kami balik naik Putra LRT  dari Taman Jaya ke Gombak….

DSC07084 DSC07088

 

 

 

 

 

 

 

Malam tu , kami lepak abih …. letih ……. Kak and adik bertolak balik ke Kedah malam tu juga jam 9.00 malam … sebab esok Kedah dah mula sekolah ………

0 comments: