PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Tuesday, March 23, 2010

CUTI SEKOLAH …….. DAH TAMAT …

Cuti sekolah dah tamat …. kena masuk keja balik….

Cuti baru-baru ni …. gi jalan-jalan …

DSC07010Esoknya …. temankan suami ke Sg Pusu ……

pegi cari tempat ni …….

DSC07018 

Selalu tengok kat astro oasis …. Syifa ..

Sekali …. sebelah malam laaa……

Patah balik …….

(Malam tu diaorang pegi …….. wuuuuu ….. appoitment kena buat 3 bulan sebelum )

Jom kita naik Putra LRT (betoi kaa……. aku tgk .. nama RAPID KL) bantai je lah…..

sekali jalan tutup sehala….

kena la tunggu jab … bila perati mamat banglaa ni ….

 

DSC07022

DSC07020

Woiittt …… koooo guna bendera Mesia….

Apa hal….. tak dak benda lain kaaa kooo nak guna…..

sebalnya … hati ……..

rasa cam aku nak pelangkung ngan batu saja…….

dah dah ….. (dalam sakit ati) kita gi naik LRT …

DSC07031

DSC07026 DSC07030

Dari Gombak gi KL Sentral … pas tu patah balik……

Sukanyaa beebudak ni …….

dapat naik ketapiii ……….

aku …..

Ptgnya …. giii ….

DSC07055 

Sopink kkk tudung kat Jalan TAR

Sampai mghrib …. aduhai …. hujan plakk….

suah ati gak….. dah lama aku tak drive malam dalam KL… niiiii

Alhamdulillah …. sampai blik ke Selayang …. dalam hujan lebat …..

Esok … kita sambung lagi … cerita ceriti ……..

0 comments: