PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Saturday, August 21, 2010

Berkorban atau terkorban ….

Hari ni sabtu ….

kelmarin aku dok cadang nak lepak2…. kat umah …. pas tu pikir-pikir apa nak masak .Menu apa hari ni .  Aduhai kena mai keja juga. Orang lain …… tak kena plak. Dah nak termuntah dah aku ngadap keja ni …. printer  pun ngok ngek…. slow gila…..

Berkorban ka terkorban ….. kadang geram gak….. bila kita  buat keja teruk2. Last2 orang lain yang dapat nama. Dah tu ngaku plak , hasil keja dia. Isshhhhh …. ada juga manusia cam ni .

Aku bukan nak nama……. tapi biar laaa….. patut padan ……. Tapi geram gak……

Nak buat cam na…. kita ni timun ….. depa tu gajah …

sekali pijak…. hancur … jadi bubur……

ahhhh …….. Masak apa hari ni  haaaaa……..???

Korang masak apa????

aku …….. ish…… tengah pikir ni ……

Apa kata ….. kita pekena …. gulai kawah batang pisang ……

DSC07235

0 comments: