PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Sunday, July 18, 2010

DUGAAN …………

Tahun ni …..

kata orang …. durian kurang menjadi …..

Kebun ayahanda pun jadilah sikit …..

bolehlah habuan makan …… adik beradik…..

Tapi ……… aku sekeluarga start musim buah luruh hari tu …. demam , batuk , demam … batuk

Jadi tak berapa nak heran sangat lah ke durian tu ……

mengenangkan…..

Ariff demam ……. batuk

Ashraff … demam … batuk

Aisyah ….. demam ….. batuk …

Yang kesian sekali Ashraff lah ……. sampai kecik jadinya ….

Lepas tu aku ngan baba …… tak lama …. bibik ….

aaahhhhhhhhh …. terpaksalah ….. tengok jaaa durian tu …..

Tapi hari Khamis lepas ……. tak tahan dah ……….

tak tahan dugaaan dah ………….

batuk ada sikit2 lagi ………….

aku pi cari gak ………

102_5759

Bedalllll …………………. batuk …… malam ……tahan..

Tak tahan DUGAAN …….. ni ……..

Baru Allah duga dengan nikmat makanan ……….. kita dah kalah ….

haahahaaa….. akulah tu …….

0 comments: