PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Wednesday, May 5, 2010

Pagi …..adalah perjalanan hari ini …

Pagi adalah penentu perjalanan hari ini. Betul ke aku  ni . Ya lah …kalau waktu pagi dah naik angin macam dah sarapan ngan ibu tebuan dah tentu … hancur kegembiraan dan kebahagiaan hari inikan. Buat apa pun tak jadi …. buat apa pun tak seronok ……

beesJadi … kita ni pepagi …

banyak-banyaklah …. senyum…

org tengok pun suka ….

kita pun suka…..

Hari ini …. kita bina ruang kebahagiaan … dan kegembiraan ..

Tapi ….

jangan senyum cam ni dah la……

scary-smile

0 comments: