PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Saturday, September 18, 2010

KEPULANGAN

daun-berguguran

Pagi ini bertalu-talu sms menjengah masuk ……

Berita  yang memilukan …….

Kembalinya bekas guru SMKA(P) Almashoor Pn. Hjh Fatimah Mustafa ke rahmatullah  .

Arwah yang menderita kanser menghembus nafas terakhir jam 5.30 pagi ini.

Mengenang Allahyarhamah ……

Seorang guru yang amat berdedikasi dan penyayang ..

Mendidik kami seperti anak-anak sendiri …….  tambahan pula pada  tika itu

kami ini dari kalangan penghuni asrama…..

mengenang kebaikan beliau ….. tak terbalas budi dan jasanya ….

atas kesungguhannya ……..

ramai rakan2 termasuk aku dapat A  matapelajaran sejarah dalam SPM pada tahun itu ……..

Rasa terkilan yang amat sangat dihatiku …..

kerana beberapa kali menangguh untuk menziarahi beliau ……… cadangannya pada Ahad depan ,

menantikan Baba cuti ……

Tapi ALLAH lebih menyayangi dan menjemputnya terlebih dahulu ….

Dan aku tahu …………. kalangan murid-muridnya amat mengenali dan menyayanginya .

Hanya doa dan Al Fatihah dapat dikirim , semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang beriman dan diletakkan di taman -taman syurga Allah.

AL FATIHAH ……………..

images (2)

GURU ITU UMPAMA PEPOHON YANG RENDANG ……

Jua …. Al Fatihah buat allahyarham M Rajoli …. yang juga kembali ke rahmatullah pagi ini…….

1 comments:

KAMATO said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Semoga rohnya dicucuri rahmat< Al-Fatihah