PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Wednesday, May 12, 2010

PERTEMUAN ……

Sejak kebelakangan ni …. aku banyak buat jejak kasih dengan geng-geng masa sekolah dulu. Bila jumpa … happening gila. Ya lah, ada tu yang dah hampir  23 tahun tak jumpa. Bila dah jumpa……. masing2 dah beranak pinak …..  dan ada  yang dah bakal menimang menantu. Barulah sedaq …… dah tua aku ni …(hati tetap rasa muda…hehehehh)

Pertemuan pertama bulan 12 2009 …….. Bertemu dengan Kak Jan …. sekarang berada nun jauh di Labuan ….. Balik bercuti ……..

102_2091

Di kesempatan itu …. kami berdua bertemu dengan Yumie ….. (Yusni) . Asalnya aku bertemu Yumie dalam pesbuk ….. setelah hampir 20 tahun tak tahu khabar berita …….. Geng ghaplah jingga ni…..

102_2093

Hasil dari pertemuan ……. dan jelajah pesbuk kami bertemu seorag demi seorang rakan-rakan 1983-1990 . Seterus pertemuan dgn Jan , Kak Jan , Yumie dan aku di rumah Midar di Teluk Kumbar. Terkejut gila …Midar bila kami datang ……. walaupun dah dimaklumkan oleh Kak Jan …… surprise …. konon …… Bagai nak pecah rumah tepi laut dengan suara kami …….

102_2179

Kemudian hari berikutnya …… kami bertemu Ana Mad di depan Masjid USM ….. yang sedang berdebar2 nak masuk periksa .

Picture0006 Melangkah 2010 ……. pertemuan di atur di Restoran The Original Chicken Chop …….  meriah ……

Dimeriahkan dengan kehadiran Rosni , Jan , Yumie , Hasanah dan Anisah ….

IMG_1733Terakhirnya bertemu dengan Eda , Dr Azura , Anisah dan Jan di KFC Seberang Jaya pada 5 mei lepas

Pic taken by webcam ……sebab tak ada org ak ambik gambar kami …. haaaaa ….. 5 orang manusia …… yang berlainan kerjaya……(hebat kawan-kawan aku ni……. bodek skit ……. pas ni ada org nak belanja)

31938_1453678431597_1522403061_31161303_986935_nIni adalah rentetan ……. satu perjalanan pendek menjejaki kawan-kawan lama ……   Dan pada 29 Mei ni …. satu pertemuan akan diadakan di Hotel Paradise , Tanjung Bunga yang ditaja oleh Cik Puan  Hanizan (Jan)….. (bodek lagiiiii ……………. dapat bilik 1 malam cukup la……. Tak dapat deluxe room….suite pun kira ok laaaa hahahahahaa )

Pala otak dah penin ……mata dah kabur …… kena stop dah …….

Tapi jab ……

bila aku tengok gambaq…..

aku asyik pakai baju yang sama ……

itu tandanya …..

Che Att …. nak bajuuuuuuu baruuuuuuu …..

2 comments:

jan said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eh!!! gambar aku pun ada??, bangganya

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Aku jugak yg sendirian mencari teman teman bekas almshoor student ,last 1983.