PESANAN TUAN TANAH KEDAUNG ....

SELAMAT DATANG dan TERIMA KASIH pada rakan-rakan yang sudi berkunjung ke Teratak Chik Att , Sila tinggalkan jejak kalian agar dapat saya berkunjung balas ke blog anda.

Bahan di dalam blog ini boleh dikongsi tanpa kebenaran kecuali GAMBAR FAMILY DAN ANAK-ANAK SAYA .
Yang lain tu ... nak ambil ka... nak kongsi ka ... ambillah ... semoga ia dapat membantu dan memanjangkan ilmu yang ada....saya hanya insan biasa ....

Penegasan ..... komen yang tiada nama (anonymous) tidak dialu-alukan di sini. Maaf jika saya terpaksa men"delate"nya ...

Tuesday, September 29, 2009

AIDIL FITRI

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI ... bernafas lagi kita hari ni. Tahun ni Mr Att kena standby.... peluang aku lerr.... boleh raya bawah ketiak mak ayah. Tapi sebelum tu ..... balik gak jenguk mertua .... masakkan untuknya . Tunaikan kewajiban sebagai anak menantu. Tahun ni kami 9 beradik , 5 orang beraya bersama , 1 raya umah tok ,yang lagi 3 beraya di rumah mertua masing-masing.
Alhamdulillah , pagi raya tu Mr Att dapat balik juga jenguk kami . Bolehlah cium tangan suami. minta ampun maaf (memang banyak dosa pun....ampun yeee... suamiku ....)

Inilah sebahagian photo hari raya kami........ Photo untuk whole family spoil betoi ..... photographer tak terlatih ....ambik sekerat-sekerat ...... apa nak buat .... secanggih mana pun camera .Kalau tak ada teknik pun lingkup and hancusssss juga .....

Inilah keluarga besar kami .... itu pun tak cukup korum. Ada korum dalam rumah asyik layan selera pun tak masuk gak ..... Banyak tema hijau , tahun ni..... depa pakat ... tak bagi tau aku.... sadis tul.... tapi yang melaram sakan tu ...sapa lagi family Mr Att lerr...... Kak echah pun pakai baju kurung .... tapi sampai pukul 12 tengahari je...... dah tak tahan daulat ...

1 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

suasana hari raya lagi...
open house dalam sebulan ni:-)